Valimised on imelised ja panevad poliitikud tegutsema. Aastaid on räägitud Märja alevi lõimimisest ühtsesse Tartu linnaliinide võrku. Ametnikud tõid kümme aastat mitmesuguseid põhjusi, miks bussiliini pikendamine linna piirist 1,8 kilomeetri võrra pole võimalik. Isegi 2017. aasta haldusreformis antud lubadustele bussid käima panna põtkiti vastu, kuigi Märjast oli saanud linna osa. Pideva pressingu peale Märja rahvas viimaks võitis ja lõpuks sai linnavalitsus üle koera, ent mitte üle saba.
Tellijale
Vambola Paavo: Avameelselt bussiliiklusest ja muustki (1)
Bussid Märjale käivad, kuid Haage kandi inimesed, kes sõidavad samuti linna ja kelle lapsed lähevad hommikuti Tartusse kooli, peavad läbi ajama nagu varem. Veel kaks kilomeetrit liini pikendust Märjalt Haageni jäi ikkagi ületamatuks. Haagel on ometi isegi koht, kus bussid saaksid ohutult tagasipöörde teha.
Leian, et bussiliikluse eestkõnelejad raekojas ei viitsinud jalgu kõhu alt välja ajada ega olukorraga tutvuda. Mis ka imelik: busside väljumisaegade tabel ilmus Märja rahva vaatevälja piltlikult kell 23.59.