29. septembril Narvas peetud Eesti turismiaastat kokku võtval konverentsil «Hoovõtt» pärjati Eesti spordi- ja olümpiamuuseum aasta turundusteo auhinnaga.
Spordimuuseumi piirideülene kampaania pälvis aasta turundusteo tiitli
Aktsioon «Üle piiri» oli osa spordimuuseumi suvisest Läti-suunalisest turunduskampaaniast, see toimus juuli lõpus korraga Valgas ja Valkas, kus mitmed tuntud Eesti ja Läti ekstreemsportlased sooritasid hüppe üle piiriala ühest riigist teise.
26. juulil aset leidnud üritusel tegid hüppeid näiteks Läti RedBulli kogukonda kuuluv ekstreemspordistaar ja rulataja Madars Apse ning üks Eesti esirulatajaid Romario Siimer.
Selle eesmärk oli pöörata tähelepanu nii spordimuuseumi sel aastal avatud elamusnäitusele «X-faktor» kui ka tänapäeval jõudsalt arenevale ekstreemspordile, mis on viimastel kümnenditel vallutanud palju südameid, tänavaid ja olümpia.
Aktsioon kogus kõlapinda lisaks Eesti ja Läti meediakanalitele ka üle Euroopa. «Rõõm on tõdeda, et kampaania moto «Üle piiri!» jõudis lõpuks kaugemale, kui selle eesmärk esiti Eesti-Läti piiri ületamisega oli,» rääkis spordimuuseumi projektijuht Sandra Kaldasaun. «Näiteks haaras aktsioonist valminud videost kinni Euroopa Komisjon, kes seda oma sotsiaalmeediakanalites jagades muu hulgas kirjeldas mugavust, mida pakub Schengeni alas riigipiiride ületamine.»
Aktsioon on nüüdseks jõudnud üle poole miljoni silmapaari ette ning tõi kokkuvõttes Eestisse suure hulga Läti turiste, kes lisaks spordimuuseumile leidsid tee ka paljudesse teistesse naabruskonna turismisihtkohtadesse.