Kui peale proovimist oleks selgunud, et ei tule välja, siis oleksin ju alati loobuda saanud. Proovimata poleks teada saanud. Need kaks aastat, mil olen oma brändi juhtinud, võin öelda, et see oli õige otsus.
Muutuseid on küll olnud. Näiteks alguses mõtlesin, et pakun eraisikutele mugavaid vaba aja riideid, aga nüüd on mind üles leidnud ärikliendid. Teen ettevõtetele pusasid, T-särke, kleite. Nišš on just start-up’id: kaks aastat tagasi astusin Tartu Loomemajanduskeskusesse (LMK, toim) inkubatsiooni, mis on ka sTARTUp Day ärifestivali asutaja. Nemad tõmbasidki mind sinna keerisesse.
Otsustasin, et võiksin töötada start-up’idega, sest valmistan originaalseid riideid. Saab tellida eri lõikeid, kangaid, näiteks ettevõtte brändi värvides tooteid. Olen aru saanud, et ettevõtetele on oluline eristuda ja silma paista ning riided on ju tähtis turundusvahend.
Ütlesite, et käisite inkubaatoris.
Tegelikult siiamaani olen seal. Alguses sain sealt nõu, millistes kanalites müüa, kuidas end turundada. Nüüd tean seda juba ise. Tugi on tähtis ja praegu ongi mul mõnes mõttes tööpsühholoog. Mul pole töötajaid, kasutan allhankijatest partnereid. Tihtipeale olengi selles keerises üksi, nii et on tore, kui keegi annab ärinõu või suunab, isegi kui otsest probleemi pole.
LMK kaudu olen saanud nii palju tuttavaid, kliente. Neil on suur võrgustik, nad on mind ettevõtetele soovitanud, olen nende vahendusel ärikonverentsidel osalenud ja sealt ise kontakte saanud.