Georg-Robert Sepp kannab seljakotis suurema võimsuse tarvis mitut lisaakut, mis annavad kaherattaveolisele tõuksile parema kiirendusvõime, kui seda on enamikul Harley-Davidsoni mootorratastel.
Georg-Robert Sepp kannab seljakotis suurema võimsuse tarvis mitut lisaakut, mis annavad kaherattaveolisele tõuksile parema kiirendusvõime, kui seda on enamikul Harley-Davidsoni mootorratastel. Foto: Kristjan Teedema

Tartus peeti hiljuti maha elektritõukerataste võidusõit, mis teadaolevalt oli esimene seesugune Eestis. Erilise edu saavutas mõõduvõtul Viimsis tegutsev 25-aastane Georg-Robert Sepp, kes iseehitatud masinaga teisi suisa ringiga edestas. Ent tõuksil 120-kilomeetrise tunnikiirusega kihutamiseks ei piisa nelja militaardrooni särtsust: et sõiduriista seljas püsida, tuleb kõvasti trenni teha ja võita näiteks kikkpoksi meistri tiitel.

Eesti esimesel elektritõukerataste võidusõidul oli edukaim noor taipoksija, kelle erilisele sõiduriistale lisavad võimsust militaardroonide akud.