Georg-Robert Sepp kannab seljakotis suurema võimsuse tarvis mitut lisaakut, mis annavad kaherattaveolisele tõuksile parema kiirendusvõime, kui seda on enamikul Harley-Davidsoni mootorratastel.
Georg-Robert Sepp kannab seljakotis suurema võimsuse tarvis mitut lisaakut, mis annavad kaherattaveolisele tõuksile parema kiirendusvõime, kui seda on enamikul Harley-Davidsoni mootorratastel. Foto: Kristjan Teedema

Tartus peeti hiljuti maha elektritõukerataste võidusõit, mis teadaolevalt oli esimene seesugune Eestis. Erilise edu saavutas mõõduvõtul Viimsis tegutsev 25-aastane Georg-Robert Sepp, kes iseehitatud masinaga teisi suisa ringiga edestas. Ent tõuksil 120-kilomeetrise tunnikiirusega kihutamiseks ei piisa nelja militaardrooni särtsust: et sõiduriista seljas püsida, tuleb kõvasti trenni teha ja võita näiteks kikkpoksi meistri tiitel.

Eesti esimesel elektritõukerataste võidusõidul oli edukaim noor taipoksija, kelle erilisele sõiduriistale lisavad võimsust militaardroonide akud.

Kommentaarid (3)
Copy