Miks on mai algul Riia viadukti juures maha sõidetud gabariidivärav taastamata?

Jüri Saar
, arvamustoimetaja
Copy
5. mail viadukti all juhtunud õnnetuse tagajärjed on ikka likvideerimata.
5. mail viadukti all juhtunud õnnetuse tagajärjed on ikka likvideerimata. Foto: Margus Ansu

VASTAB Tartu linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak.

Seal on tellimuse küsimus. Eelmine nädal öeldi, et kannud pannakse paika, aga materjali tarnega läheb aega. Teine pool, mis bussilt pihta sai, selle kohta öeldi, et menetlus on pooleli, aga muidu võiks taastama hakata. Seal on mõte hoopis selline, et teha gabariidivärav kõrgem ja panna selle alla tala rippuma. Siis ei sõideta nii kergesti portaali maha, aga juht saaks sõnumi, kui auto on liiga kõrge. No kui palju me neid jõuame seal taastada, kui järjest ja järjest maha sõidetakse.

Natuke pikale on see taastamine ju veninud.

Veskid jahvatavad aeglaselt. Näiteks raekoja kõrval sõideti graniitpost maha. Siis oli arutelu ja öeldi, et peale liimimine aitab küll. Peame kindlustusseltsi vastuse ära ootama. Aga tõsi see on, et seal Riia viadukti juures on menetlus skandaalselt pikale läinud.

Nii et kõik need portaalid käivad kindlustuse alla?

Ikka-ikka. Liikluskindlustuse fond tasub neid. Aga menetlus võtab tavaliselt paar-kolm kuud, sõltub juhtumist.

Mõne kriitilisema asjaga, näiteks fooripost, on kolm kuud ikka kole pikk aeg.

Siis teeme pildid ja materjalid ja korrastame hästi kiiresti. Neid tõesti sõidetakse palju maha, aga nende puhul on kokkulepe, et foorifirma ise menetleb asja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles