N, 6.10.2022

NÄDALA STARTER ⟩ Politseivormis malbe suhtleja lahendab iga päev vähemalt paarsada muret

Kelly Olesk
, Reporter
Politseivormis malbe suhtleja lahendab iga päev vähemalt paarsada muret
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments 1
Tartu politseijaoskonnas tervitab uksest sisseastujaid lahke ja tegus klienditeenindaja Katrin Kungla, kel jagub aega ja nõuandeid kõigile.
Tartu politseijaoskonnas tervitab uksest sisseastujaid lahke ja tegus klienditeenindaja Katrin Kungla, kel jagub aega ja nõuandeid kõigile. Foto: Margus Ansu

Politsei- ja piirivalveameti Tartu teeninduses on pikad järjekorrad ning inimesi voorib hommikust õhtuni sisse ja välja. Suvel reisitakse palju ja paraku avastab nii mõnigi alles kohvrit pakkides, et tema dokument on kehtetu. Abivajajatega suhtleb terve päev infolauas politseivormis Katrin Kungla, kes on kõike muud kui tõsine või kuri. Laia naeratuse ja malbe olekuga teenindaja, kellel on juuksed pikas hobusesabas, aitab inimeste mured hõlpsalt lahendada.

Vanahärral varastati kodus telefon, tuleb sisse anda avaldus. Neiud jäid pargis magama, seljakott varastati ära, vaja teha avaldus nagu ka keskealisel mehel, kellelt näpati telefon. Selgitada kümme korda, kuidas avaldust täita ehk mida, kuhu ja miks on tarvis kirjutada, tundub väga üksluine.

Suhelda, seletada ja nõustada tuleb kaheksa tundi järjest ja viis päeva nädalas. Nõudlus klienditeenindaja järele ei lõpegi, inimesi tuleb üha juurde ja nii ka muresid. Kuigi teenindus avatakse alles kell üheksa hommikul, on esimesed agarad ukse taga juba enam kui kolmveerand tundi varem.

Märksõnad
Tagasi üles