Skip to footer
Päevatoimetaja:
Emily Lieberg
+372 730 0138
Saada vihje

Võlgades spordiklubi kasseerib klientidelt topeltsummasid (1)

Spordiklubi Impuls, varem Arctic Sport Club tegutses Eesti turul 2003. aastast saati.

Katkised treeningumasinad, tühjad šampoonidosaatorid ning logisev saunalava on vaid osa praeguste ja endiste spordiklubi Impuls klientide kaebustest. Peamine mure on rahaasjadega, mis on käest ära juba mitu kuud: ühel hetkel potsatab klubis sportija kirjakasti võlanõue, siis aga on järsku tekkinud mitmekuine ettemaks. Treenimise eest võetav tasugi kõigub siia-sinna.

Lisaks sellele, et probleemid on klientide rahaga, on Krediidiinfo andmetel spordiklubil endalgi ligi 70 000-eurone võlg maksu- ja tolliameti ees.

Kõikuv hind

Probleemid hakkasid tekkima mõnda aega tagasi. Mõni inimene ütleb, et asi läks päris käest ära, kui Tartu spordiklubi Impus endine juhataja Kaspar Engelbrecht enam kui aasta tagasi ametist lahkus. Teiste arvates hakkasid kaebused kuhjuma varem ehk ligi neli aastat tagasi, kui Arctic Spordist sai Impuls.

Üks spordiklubi Impuls klientidest Martin Jürisalu ütles, et probleemid arvetega on igakuised. Nüüd klubi inimestele enam e-postkasti arveid ei saadagi ning kui pangakontol silma peal ei hoia, siis ei teagi, kui palju raha iga kuu kaardilt maha võetakse. Jürisalu peab pea iga kuu spordiklubiga kirjavahetust, sest ikka ja jälle on ta maksnud liiga palju või liiga vähe.

Arvete ja laekumistega on probleem, sest parasjagu minnakse ühelt süsteemilt teisele, tunnistas Impulsi Tartu klubijuht Krista Majak.

Martin Jürisalu kirjavahetuses nentis klubi kliendihaldur, et vana süsteem oli tõesti parem ning töötas tõrgeteta. Halduri sõnul soovinud Leedu omanikud viia kõik Impusi klubid ühtsesse süsteemi ning nii loobuti vanast Arctic Spordi loodud toimivast programmist.

Klientide pangaväljavõtetest selgub aga, et vahel võtab klubi koguni kolm korda kuus nende kontolt raha maha.

Üldmeili teel suhelnud ning oma nime avaldamisest keeldunud Tallinna Impulsi spordiklubi esindaja kinnitusel on kurja juur aga panga otsekorraldus, mida klubi ei saa jälgida ega kontrollida ning nii laekubki spordiklubile erinev ja teinekord isegi mitmekordne summa.

Spordiklubi maksesüsteem on automatiseeritud ehk see võtab kliendi kontolt ise raha. See tähendab, et spordiklubi võtab igakuise lepingulise summa kliendi kontolt maha ja kui kliendil on pangas tehtud otsekorraldus märgitud kuupäevaliselt hilisemaks, siis lähebki klubile topeltsumma. Klientide pangaväljavõtetest selgub aga, et vahel võtab klubi koguni kolm korda kuus nende kontolt raha maha.

«Nüanss, mis tõstatas antud teema, oli ühest süsteemist üleminek teise ja antud protsess oli tõesti valulikult manuaalne,» selgitas Tallinna klubi esindaja ning lisas, et kuna tekkinud olukorras on tegemist rahaga, siis on kõnealuste probleemide lahendamine klubile prioriteet.

Klubi esindaja väitel on uuele süsteemile üleminekuga tekkinud probleemid nüüd seljatatud, aga klientide sõnul pole puudused likvideeritud ning ebaselged summad lähevad endiselt pangakontolt maha. Tartu klubi on teinud klientidele ettepaneku tasuda kuumaks otse klienditeenindusse, et probleeme vältida.

Higisena ootamas

Lisaks probleemidele arvete ja laekumiste ning maksesüsteemiga on Impulsis muresid teisigi, nentis selles klubis treeniv Jannes Mäeots. Näiteks käis ta hommikul jooksmas ning lõpetas treeningu väljas täpselt kell 6.30 ehk klubi avamise ajaks, et siis minna edasi saali treenima. Pärast paarikümmet minutit higisena ootamist loobus Mäeots klubi ukse taga seismast.

Lisaks olid pidevalt tühjad seebidosaatorid. Vahepeal oli terve pesuruumi peale vaid üks seebidosaator, lõpuks eemaldati seegi.

Klubi esindaja sõnul võiski endist Arctic Sporti Tartus kategoriseerida eliitklubina. Ka tõi ta välja keerulised aastad seoses maailmas toimuvaga. «Spordiklubi Impuls põhiidee on fitnesselustiil kõigile ja muidugi püüame seda tuua kõigile võimalikult soodsalt,» lisas ta.

Siiski pole Impuls võrreldes teiste klubidega rahakotisõbralik. Näiteks maksab osa kliente 54 eurot kuus, teised sama teenuse eest 74. Nii Martin Jürisalu kui ka teised kauaaegsed treenijad ei pea seda sugugi ausaks.

Miks sama teenuse eest küsitakse inimestelt erinevat hinda, see klubi vastusest ei selgunudki. Klubi esindaja märkis vaid, et aasta tagasi muudeti lepinguid, et pakkuda soodsamat teenust.

Kommentaarid (1)
Tagasi üles