Dokumentide vastuvõtuperioodil, 13.–29. juunil esitati Tartu tervishoiu kõrgkooli 524 õppekohale kokku 2037 avaldust, kandideerijatele pakuvad suurimat huvi radioloogiatehniku ning füsioterapeudi õppekavad.
Huvi tervishoiuerialade õppimise vastu on jätkuvalt suur
Rakenduskõrghariduse tasemel tuntakse suurimat huvi radioloogiatehniku ning füsioterapeudi õppekavade vastu: radioloogiatehniku õppekava Tartu õppegrupis on õppekohale 13,1 huvilist, füsioterapeudi õppekaval 11,8.
Õppima pääsemiseks tuleb rakenduskõrghariduse õppekavadele kandideerijatel juulikuus edukalt sooritada erialakatse ning Tartu ülikooli ja Tartu tervishoiu kõrgkooli ühine akadeemiline test.
Kutseõppes on populaarsemad lapsehoidja ja erakorralise meditsiini tehniku erialad. Esimest korda oli vastuvõtt ka podoloogi kutseõppekavale, kus igale õppekohale on kaks huvilist.
Õpe avatakse sügisest viies maakonnas: lisaks Tartule hakkab kõrgkool sügisest õdesid koolitama Viljandis, radioloogiatehnikuid Tallinnas, lapsehoidjaid Rakveres, bioanalüütikuid Ida-Virumaal ning tegevusjuhendajaid ja hooldustöötajaid Narvas.
«Rõõm on näha, et regionaalsed õppegrupid, mis sel sügisel esimest korda õppetööd alustavad, on kõik täitunud ning huvi näiteks Viljandisse õe õppekavale õppima asumiseks on suurem, kui arvata oskasime: 26 õppekohale kandideeris lausa 68 inimest,» rääkis Tartu tervishoiu kõrgkooli õppekorralduse osakonna juhataja Ave Kikas.
Kikas tõi välja, et tööandjate soovil saab alates sügisest lisaks Tartule õppida radioloogiatehnikuks juba kolme suure Tallinna haigla juures. «Koostöö haiglatega võimaldab meil arvestada tööandjate soove ja vajadusi ning pakkuda õppuritele tõeliselt nüüdisaegset ning praktilist õpet.»
Tartu tervishoiu kõrgkool võtab magistriõppesse vastu huvilisi terviseteaduse õppekavale ning rakenduskõrgharidusõppes õe, ämmaemanda, füsioterapeudi, bioanalüütiku, tervisekaitse spetsialisti ning radioloogiatehniku õppekavadele. Kutse saab omandada massööri, tegevusjuhendaja, lapsehoidja, hooldustöötaja, podoloogi ja erakorralise meditsiini tehniku õppekavadel.