Riia tänava ajutiste rattaradade eksperimendist loobumise otsus on nõrgalt põhjendatud ja eirab tõsiasja, et ratturitele tuleb ohutumaid liikumisvõimalusi luua niikuinii, leiab ettevõtte Fyma tegevjuht. See ettevõte on linnavalitsuse koostööpartner Tartu liiklusandmete kogumisel.
Tellijale
Karen K Burns: kahjuks jäid seekord peale arvajad, mitte eksperdid (7)
Tartu andis üllatuslikult teada, et pikalt planeeritud Riia tänava rattaradade projekti ei tule. On olnud arutelud, plaanid, väga läbimõeldud turvalised lahendused, aga autojuhi mugavus jäi kahjuks peale. Mine tea, äkki hakkab inimestele meeldima (nagu on juhtunud autovabadusega vabaduse puiesteel) ning rajad tulebki ratastele anda (see tähendaks autost kui kehaosast loobumist paljudele mugavatele inimestele – ja jätkuvalt ebaturvalist keskkonda meie jalakäijatele).