Pool Sõpruse sillast jääb üksnes kergliiklusele (9)

Jüri Saar
, arvamustoimetaja
Copy
Sõpruse silla ühe sõiduraja asfalteerimistööd tekitasid eile sillal aeglaselt liikuva sõidukite kolonni.
Sõpruse silla ühe sõiduraja asfalteerimistööd tekitasid eile sillal aeglaselt liikuva sõidukite kolonni. Foto: Margus Ansu

Eesti pikim ehk Tartu Sõpruse sild jääb ka pärast eesootavat suurremonti riigi pikimaks, sest kaalumisel olnud sillakonstruktsioonide muutmine nii, et sild Karlova poolt lüheneks, on arvutuste kohaselt linnaeelarve võimalusi arvestades liiga kulukas.

Nagu ütles abilinnapea Gea Kangilaski, muudaks see remonti kümmekond miljonit eurot kallimaks. Varem on linnavalitsus remondikuluks kaalunud kaheksat miljonit eurot.

Kangilaski lisas, et umbes poole silla ulatuses tulnuks betoonjalused uuesti valada, lisaks oleks tulnud ümber ehitada silla kaudu kulgevad tehnovõrgud.

Kommentaarid (9)
Copy
Tagasi üles