Autovabaduse puiestee üks vajalik töö osutus liiga kalliks

Kelly Olesk
, ajakirjanik
Copy
Vaksali viaduktist kesklinna poole jäävad Riia tänavale 1 + 1 sõidurajad autodele, nende kõrvale tulevad rattarajad ning kehtestatakse kiirusepiirang 30 km/h.
Vaksali viaduktist kesklinna poole jäävad Riia tänavale 1 + 1 sõidurajad autodele, nende kõrvale tulevad rattarajad ning kehtestatakse kiirusepiirang 30 km/h. Foto: Sille Annuk

Suve alguses rajatakse Riia tänavale ning Vabaduse puiesteele ajutised rattarajad. Mõlemas sõidusuunas kulgevad rattarajad eraldatakse autodest kollaste joonte ja pollaritega. Et leida selleks muudatuseks vajalike töö tegijat, kuulutas Tartu linnavalitsus välja riigihanke. See hange lõppes aga ilma lepinguta, kuigi pakkumusi laekus neli.

Tartu linnaarhitekt Tõnis Arjus põhjendas, et kõik pakkumused olid kallimad, kui projektis on raha. Siiski oli edukas ajutisi rattateid sõidukitest eraldatavate pollarite hange ning need on paigaldamiseks valmis. «Asfalti puuritakse pollarite kinnitamiseks augud, mis pärast täidetakse spetsiaalse mastiksiga,» selgitas ta.

Nurjunud hankes püüti tellida bussipeatustesse kõrgendusi, pakkumused osutusid aga liiga kalliks. Arjus märkis, et ka bussipeatuste lahendus on juba välja mõeldud, need tehakse ise ja kaetakse kummimatiga. «Väljanägemine tuleb nende sarnane, mis oli kavas tellida,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles