E-poodide ostjate hulk kasvab, aga kullerid haigestuvad ja vedu viibib

Liisa Salekešina
Copy
Rimi e-poest ostes peab praegu arvestama pooleteisepäevase kättetoimetamisajaga. Nii tasub tervetel inimestel endiselt vanamoodsalt poes käia.
Rimi e-poest ostes peab praegu arvestama pooleteisepäevase kättetoimetamisajaga. Nii tasub tervetel inimestel endiselt vanamoodsalt poes käia. Foto: Sille Annuk

Koroonaviirus on üle Eesti kodudesse lukustanud tuhandeid inimesi, tihti on toaseinte vahele suletud terved perekonnad korraga. Nii aina suureneb vajadus tavapärase poeskäigu asemel toidu- ja esmatarbekaubad e-poest koju tellida.

Kõvasti kasvanud e-ostjate hulk paneb internetipoed tugeva surve alla, lisaks ei jää ka e-poodide töötajad ja kaupa kodudesse vedavad kullerid haigustest puutumata. Nii polegi imestada, kui kaupa tuleb kauem oodata ning vedugi võib kallineda.

Rimi e-poe juhi Helen Lednei sõnul on nendegi internetikaubamaja kasutajate hulk suurenenud. Ka Selveri e-poes on kasvanud kasutajate ja tellimuste hulk. «Kindlasti ei saa väita, et põhjus seisneb ainult omikroni laialdases levikus,» sõnas Selveri e-poe juht Erki Koho. «Pikem trend näitab ühtlast kasvu, millele on lisandunud ka kehvade teeoludega «talvekoefitsient».»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles