Kaebus pani linna kaaluma Ujula tänava pikenduse vajalikkust

Jüri Saar
, arvamustoimetaja
Copy
Ujula tänava lõpust läheb konservitehase poole praegu kergliiklustee, uus üldplaneering näeb aga ette selle pikendamise autotänavana Kvissentali asumini. Sugugi kõik Ujula tänaval elavad inimesed sellega päri ei ole.
Ujula tänava lõpust läheb konservitehase poole praegu kergliiklustee, uus üldplaneering näeb aga ette selle pikendamise autotänavana Kvissentali asumini. Sugugi kõik Ujula tänaval elavad inimesed sellega päri ei ole. Foto: Margus Ansu

Paar kuud pärast uue üldplaneeringu kehtestamist asub Tartu linnavalitsus uurima Ujula tänava läbimurde vajalikkust ja koostab teiste variantide analüüsi, mille puudumine tekitas paksu verd avalikul arutelul ja on oluline teema linna vastu Tartu halduskohtusse esitatud kaebuses.

Kaebus räägib sellest, et Ujula tänava läbimurret kavandades kahjustab eelmise volikogu viimasel istungil kehtestatud üldplaneering senise rahuliku ja hõreda liiklusega tänava elanike elukeskkonda, asetades selle seniste elanike huvidest kõrgemale tänava lõpus Kvissentalis valminud või plaanitavate arenduste elanike huvid.

Peale selle saavad kahjustada loodusväärtused. Kuid Ujula tänava läbimurde vajalikkust on linn põhjendanud vastukäivalt ega ole kaalunud teisi variante, nagu seda tehti sadamaraudtee koridori tulevikku kaaludes.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles