A. Le Coq kasvatas mahla müüki

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti suurim joogitootja A. Le Coq kasvatas aastaga kartongpakendis Aura mahlade müüki 19 protsenti, saavutades aasta keskmisena rekordilise 32-protsendilise turuosa. Kasvu tagas 2010. aasta lõpus tehtud miljoni euro suurune investeering kaheliitriste mahlajookide tootmisliini.

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul tootis ettevõte mullu üle 13 miljoni liitri mahlasid, millest ekspordiks läks 3,6 miljonit liitrit. Sel aastal plaanib joogitootja eksporti kasvatada, sest peale Läti ja Leedu kavatseb A. Le Coq hakata lähikuudel müüma mahla ka Soome. Samuti laiendab joogitootja valikut, tuues müüki näiteks sajaprotsendilise aedviljamahla.

Kogu Eestis suurenes mahlade läbimüük eelmisel aastal paar protsenti, kuigi mahlade toormehinnad tõusid mullu 30 protsenti. Tarmo Noobi hinnangul on mahlaturu väikese kasvu taganud just mahlajookide tarbimise kasv.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles