GALERII ⟩ Ärifestival sTARTUp Day sai uhke punkti

Armas Riives
, reporter
Copy

Kolmapäevast reedeni toimunud Baltikumi suurim ärifestival sTARTUp Day sai täna õhtul Eesti Rahva Muuseumis vägeva punkti. Festivali lõppedes esitlesid oma äriideid seitse valitud start-up'i, kes pälvisid 500 000 euro väärtuses auhindu.

Kuigi äriidee esitlemise võistlusele kandideeris algselt 330 start-up'i 51 riigist, said sTARTUp Day vältel oma äriideid esitleda vaid valitud 91 start-up'i, neist 17 üle veebi.

Eesti äriinglite assotsiatsiooni EstBANi ja idufirmade programmi .Cocoon Venturesi liikmed valisid neist välja esi seitsmiku, kes festivali lõputseremoonial oma äriideid esitlesid. Nendeks olid Münt, Adact, Machineric, Millo, Ringy, Sharewell ja VSight.

Esimesele seitsmele panid poole miljoni euro väärtuses auhindu välja EstBAN, .Cocoon Ventures, Swedbank, Sorainen, Elisa, Founderly, Tartu teaduspark ja Civitta. Teiste seas osales äriideede võistluse žüriis EstBANi president Kristjan Raude ja .Cocoon Venturesi investor Aleksander Tõnnisson.

Ärifestivalil osales kokku 3000 ärihuvilist, kellest ligi pool tuhat üle veebisilla. Kohal oli 330 startup'i, 160 investorit ja 160 esinejat enam kui kümnest riigist. Festivali demoalal osales 50 ettevõtet. Matchmaking'u ehk tutvuste loomise alal peeti 1215 kohtumist.

Kui koroona lubab, toimub kuues ärifestival sTARTUp Day 26.–28. jaanuaril 2022 Tartu ülikooli spordihoones.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles