Kärevere-Kardla neljarajalisele teelõigule tulevad ulukisildade asemel tunnelid, sest nii jääb teeäärne mets puutumata. Tunnelite toestuseks on kuni 11 meetri sügavusele rammitud betoonvaiad, mille otsi on objektil praegu veel näha. Ka tee kerkib kohati kuni viis meetrit kõrgemaks.
Kärevere-Kardla neljarajalisele teelõigule tulevad ulukisildade asemel tunnelid, sest nii jääb teeäärne mets puutumata. Tunnelite toestuseks on kuni 11 meetri sügavusele rammitud betoonvaiad, mille otsi on objektil praegu veel näha. Ka tee kerkib kohati kuni viis meetrit kõrgemaks. Foto: Sille Annuk

Tartust Tallinna viival maanteel on üle nelja kilomeetri pikkuse Kärevere-Kardla teelõigu neljarajaliseks ehitamine täies hoos ning praegu on seal liiklemiseks ehitatud ajutine tee.

Töödega on jõutud loomatunnelite tegemiseni ning umbes poole peal on freesimistööd ja lõpusirgel tehnovõrkude paigaldus.

Napib masinaid ja mehi

Kommentaarid
Copy