Linnas silmab mitmes kohas ahvatlevaid reklaame. Plaan P. Suvepealinn Pärnu on end Emajõe kaldal mõnusalt sisse seadnud ja kutsub puhkama. Pärnus on lahe, meri ja päike. Pärnakad on leidnud atraktiivseks turundamiseks brändi. Ent milline on Tartu suurnarratiiv? See puudub ega tulegi. Ometi peaks, kui seisame 2024. aasta kultuuripealinna lävel. Pole näinud üheski linnas Tartu promomist. Külalised ise ei tule, kui nende meelitamiseks raha välja ei käi.
Tellijale
Vambola Paavo: reklaamime autovabaduse puiesteed, aga unustame raeplatsi
Ei eksi need, kes pealinnas ütlevad Tartu kohta tukkuv linn. Suvel on siin tõesti igav. Rally Estonia meelitab küll Lõuna-Eestisse, ent see pole Tartu firmamärk. Me pole ikka veel suutnud leida, mida võõrale pakkuda. Puuduvad oma maamärgid. Linna jalutab turist tunniga läbi ja ongi kõik. Ülikool on kuulus ja ajalooline, ent see ei müü, Toome varemed samuti mitte.