Selgusid Tartu parimad teenindajad

Eili Arula
, ajakirjanik
Copy
Tartu parim teenindaja Kristine Oolo(keskel) ettevõttest Põldma Kaubanduse AS. Teise koha sai konkursil Žanna Fasputins Swedbankist (vasakul)ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Marje Männisalu Olerexist (paremal).
Tartu parim teenindaja Kristine Oolo(keskel) ettevõttest Põldma Kaubanduse AS. Teise koha sai konkursil Žanna Fasputins Swedbankist (vasakul)ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Marje Männisalu Olerexist (paremal). Foto: Tartu linnavalitsus

Eile, 25. mail selgus Tartu loodusmajas toimunud finaalvõistlusel tänavune Tartu parim teenindaja, kelleks osutus Kristine Oolo ettevõttest Põldma Kaubandus. Teise koha sai Žanna Fasputins Swedbankist ja kolmanda koha vääriliseks tunnistati Marje Männisalu kütusefirmast Olerex.

Tartu parima teenindaja konkursil osales tänavu 116 teenindajat, kellest jõudis lõppvooru 91 ja finaali kümme. Eelvoorud peeti 16.–19. märtsini ja osalejad pidid finaali jõudmiseks lahendama veebikeskkonnas kaks keerukat teenindusolukorda ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile.

Konkursi viieliikmeline žürii hindas teenindajate sooritust viie hindamiskriteeriumi alusel: tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit-lahendus ja korrektsus. Finaali valiti kümme tugevaimat kandidaati.

Finaalis kohtusid võistlejad žüriiga silmast silma ning lahendasid koostöös näitlejast kliendiga keerulist teenindusolukorda. Žürii esinaise ja Tartu ülikooli raamatukogu teenindusosakonna juhataja Olga Einasto sõnul olid kõik finalistid tublid, sõbralikud ja rõõmsameelsed. «Teenindusolukord lahendamiseks oli üpriski kriitiline, emotsionaalne ja päevakajaline. Esimese koha võitnud Kristine näitas meile oma proaktiivset headust ja pädevust. Ta mõistis situatsiooni lahendades täielikult kliendi probleemi tõsidust ning oskas leida parimaid lahendusi, andes mõista, et klient oli professionaalsetes kätes. Konkurss näitas, et kliendi mõistmine, siiras soov lahendada tema mure ja hooliv suhtumine on võti, mis avab kliendi südame,» ütles Einasto.

Konkursi esikolmik suundub koos Eesti teiste piirkondade parima teenindaja konkursside võitjatega edasi 27. mail toimuva «Eesti parim teenindaja 2021» konkursi finaali.

Heateenindus.ee korraldab koostöös Tartu linnavalitsusega Tartu parima teenindaja konkurssi aastast 2005. Konkursi eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest, anda võimalus teenindajatele oma oskusi proovile panna ja treenida ning üheskoos kõigi partnerite ja toetajatega aidata kaasa Tartu linna teeninduskultuuri arengule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles