Anne jõudis Annelinna (1)

, teatrikriitik
Copy
Lugu Mehe (Märt Avandi) ja Naise (Maarja Mitt-Pichen) vahel lahti hargnevast suhtest seati 360 kraadi pöörleva kaamera ette.
Lugu Mehe (Märt Avandi) ja Naise (Maarja Mitt-Pichen) vahel lahti hargnevast suhtest seati 360 kraadi pöörleva kaamera ette. Foto: TUT

Oleme ringiga tagasi ajas, mil teatrid on pidanud tegema taas kannapöörde, et leida suletuses võimalus tegevust jätkata ja pakkuda teatrinäljas publikule kontaktivaba vaimutoitu. Tartu Uus Teater tegi seda seekord isegi (üsna otseselt) peadpööritava lahendusega ning viis lavastuse «Anne lahkub Annelinnast» Laia tänava teatrisaalist nii-öelda pärismaailma ehk Annelinna ühetoalisesse korterisse.

Lugu Mehe (Märt Avandi) ja Naise (Maarja Mitt- Pichen) vahel lahti hargnevast suhtest seati 360 kraadi pöörleva kaamera ette ning ohjad ulatati vaatajale. Elisa Stage’i platvormilt jälgitav ühekordne etendus pakkus publikule nii uudset, liigutatava kaameraga isolatsiooniteatri kui ka režii kogemust.

Vaataja valikud

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles