Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Uuring: Sõbra sild tõmbaks Sõpruse sillalt liiklust ära

Mati Raamat FOTO: Sille Annuk

Uue üldplaneeringu arutelude käigus kerkinud mõte ehitada üks Tartu järgmistest autosildadest Sõbra tänava pikendusele ning siduda sel moel Karlova ja Annelinn on leidnud toetust ka edasistes kaalumistes ega ole kalevi alla pandud.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Tartu linnainsener Mati Raamat ütles, et tehti liiklusprognoosid ja umbkaudu on teada, kui palju võiks autosid seda uut silda ületamas olla. Raamatu sõnul oleks neid vähem kui Võidu- ja Sõpruse sillal, aga rohkem kui Vabaduse- ja Kroonuaia sillal. Arvude keeles tähendaks see, et senise autostumise jätkudes sõidaks õhtuse tipptunni jooksul vastavalt 2938 ja 2710 ning 864 ja 920 autot olemasolevatel sildadel, aga 1555 autot Sõbra sillal.

«Selline tunnetus oli ka, et see ei saa olema megaliiklussild autodele,» lausus Raamat. «Rohkem oleme ka mõelnud, et eks ta oleks hea võimalus kasutada muid sõiduvahendeid, nagu jalgrattad, sest Sõpruse sillale on tülikas peale saada ja tülikas sellelt maha saada.» Sõbra silla saaks tema hinnangul teha ratturitele ja jalakäijatele ligipääsetavama ning viimased ei peaks nii pikalt tuulte ja tormide käes olema. Samuti saaksid Karlova elanikud mugavamalt teise kalda puhke- ja suusaradadele.

Tagasi üles
Back