Vabatahtlik annab vastuse panga lahtioleku ja lähikontaktsuse kohta

Lisete Reineberg
, ajakirjanik
Copy
Riigiinfo telefonil vastav vabatahtlik Annett Kreitsman jääb inimeste muresid kuulates rahulikuks ja püüab mõista kõiki, kes talle helistavad.
Riigiinfo telefonil vastav vabatahtlik Annett Kreitsman jääb inimeste muresid kuulates rahulikuks ja püüab mõista kõiki, kes talle helistavad. Foto: Kristjan Teedema

Riigiinfo telefon, tere! Nii vastab kõnedele häirekeskuse Lõuna keskuse vabatahtlik Annett Kreitsman. Ta on seda ametit pidanud juba märtsist, kui koroonakriis hakkas Eestis hoogu sisse saama ja inimestel tekkis võõra viiruse kohta suurel hulgal küsimusi, mis koormasid üle hädaabinumbri 112 ja perearsti nõuandeliini 1220.

Tegeleda tuleb ka negatiivsusega, mida oli Kreitsmani sõnul kevadel rohkem. Siis ei uskunud osa inimesi, et viirus on olemas, ja infoliini vabatahtlikke kiruti selle pärast, et nad olevat selle haiguse välja mõelnud. «Nüüd sügisel helistas mulle üks proua, kes oli väga solvunud minu isiku peale, et ma olen tema eneseisolatsiooni määranud. Püüdsin siis talle selgitada, et mina isiklikult ei ole seda teinud,» kõneles ta. Sellistes olukordades mõtleb Kreitsman sellele, et inimesed ju tegelikult helistavad riigiinfo telefonile ja ei tasu etteheiteid isiklikult võtta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles