Juba septembris ütles Ragn-Sellsi turundus- ja kommunikatsioonijuht Rainer Pesti, et tõenäoliselt saavad rehvid purustatud aasta lõpuks. «Tähtaeg läheneb ja töö on väga pingeline ning kõik osalised on huvitatud, et Raadi saaks puhastatud,» lausus Pesti. Ta avaldas lootust, et ettevõttesse suhtutakse mõistvalt ja paindlikult, kui töö lõpetamiseks läheb vaja mõnevõrra lisaaega.
Keskkonnainvesteeringute keskuse (KIK) Raadi projektijuht Tõnn Tuvikene teatas eile, et lepingus kirjas olev vanarehvide kogus Raadil on jäätmearuandluse alusel fikseeritud, kuid nende tegelik kogus selgub töö käigus. «Eelmisel nädalal saime teada järelevalve mahumõõdistuse ja koguste arvutuste põhjal, et seal on ilmselt ligi 500 tonni rohkem vanarehve, kui on esialgu lepingus kirjas,» sõnas Tuvikene.