Remato tegevjuhi Madis Lehtmetsa sõnul on ehitus konservatiivne valdkond, mis on aastaid paljuski muutumatuna püsinud. Just selles peitubki võimalus, mida Remato püüab ära kasutada.
Remato tegevjuhi Madis Lehtmetsa sõnul on ehitus konservatiivne valdkond, mis on aastaid paljuski muutumatuna püsinud. Just selles peitubki võimalus, mida Remato püüab ära kasutada. Foto: Sille Annuk

Tänavu kõige silmapaistvama idufirma nimetuse pälvinud Remato digiteerib väga konservatiivset sektorit. Ehitust nimelt. Kahe tegutsemisaasta jooksul on Remato meeskonnal õnnestunud kümme protsenti Eesti sihtrühmast saada oma klientideks ning seejuures on kaasanud investoritelt üle 600 000 euro. Sellised näitajad annavad kahtlemata aluse rahul olla.

Tänavu oktoobris oli Tartu parimaks ettevõtteks tituleeritud Remato kliendiks hakanud ligi kümme protsenti Eesti väikestest ja keskmistest ehitusettevõtetest.