Kas kaasav haridus on üldse võimalik? Küsimus, mis pärast Tartu Postimehe artiklit «Mis juhtus päikesepoisiga uues koolis?» mõnelgi lugejal kummitama jäi. Meenutuseks, 13-aastane Mart, kes vahetas kooli, oli haridusliku erivajadusega – aktiivsus- ja tähelepanuhäirega. Individuaalõpet hakkas ta saama alles aasta pärast koolivahetust, selleks ajaks oli ta suuresti õppimise murede tõttu juba sügavas depressioonis. Mardi lugu lõppes hästi, ent oma Tootsid ja Tõnissonid on igas koolis.
Tellijale
Kristi Mumm: kedagi ei saa üle parda visata
Tartu Forseliuse kooli õppejuht Kristi Mumm ütleb, et talle meeldib haridusbürokraatliku termini HEV-lapsed asemel öelda lihtsamalt: need on tuge vajavad lapsed. Ja kõik lapsed vajavad ühel või teisel ajal mingit sorti toetust.