Kes poleks kohanud seda, et pruugib vaid korra internetipoest uut talvejopet vaadata, kui ühtäkki ootavad jopereklaamid ees pea igas veebikeskkonnas. See pole juhus. Ja tõenäoliselt lähematel aastatel säärane reklaamimine süveneb, aga ei süvene ka. Sest rohkem ettevõtteid hakkab digikanalite kaudu reklaami tegema, aga reklaamide suunamine muutub nutikamaks.
Tellijale
Tulevikus sihivad reklaamid inimest nagu snaipripüssist
Esmaspäeval alustas Tartus Sparki ärikeskuses Convertali kontoris esimest tööpäeva Andres Lember, kes viimased kaheksa aastat oli Coopi turundusdirektor. Miks tulla ära ühe turundaja jaoks nii magusalt kohalt? «Mulle meeldib Tartu mitmel põhjusel, näiteks saab siin kõige paremat sefiiritorti,» naeris Lember, osutades uue etapi alguse tähistamise tordile kontoris.