Tulevikus sihivad reklaamid inimest nagu snaipripüssist

Aet Rebane
, ajakirjanik
Copy
Endine Coopi turundusdirektor Andres Lember asus esmaspäevast juhtima digiturundusagentuuri Convertal, sest ta ennustab digireklaamile ja -turundusele suurt edu.
Endine Coopi turundusdirektor Andres Lember asus esmaspäevast juhtima digiturundusagentuuri Convertal, sest ta ennustab digireklaamile ja -turundusele suurt edu. Foto: Margus Ansu

Kes poleks kohanud seda, et pruugib vaid korra internetipoest uut talvejopet vaadata, kui ühtäkki ootavad jopereklaamid ees pea igas veebikeskkonnas. See pole juhus. Ja tõenäoliselt lähematel aastatel säärane reklaamimine süveneb, aga ei süvene ka. Sest rohkem ettevõtteid hakkab digikanalite kaudu reklaami tegema, aga reklaamide suunamine muutub nutikamaks.

Esmaspäeval alustas Tartus Sparki ärikeskuses Convertali kontoris esimest tööpäeva Andres Lember, kes viimased kaheksa aastat oli Coopi turundusdirektor. Miks tulla ära ühe turundaja jaoks nii magusalt kohalt? «Mulle meeldib Tartu mitmel põhjusel, näiteks saab siin kõige paremat sefiiritorti,» naeris Lember, osutades uue etapi alguse tähistamise tordile kontoris.

Ta kolis Convertali juhiks saamise nimel pealinnast Luunja valda. «Vahepeal on vaja teha elus järske muutusi, et püsida terav,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles