Riia-Vaksali ristmikku läbivad masinad peavad edaspidi gabariidiväravatest läbi mahtuma

Eili Arula
, ajakirjanik
Copy
Kergliiklustee tunnelite kollektorid on nüüdseks Riia-Vaksali ristmikul raudteetammist läbi surutud ning kohe-kohe algab üle Riia tänava kergliiklussilla ehitamine.
Kergliiklustee tunnelite kollektorid on nüüdseks Riia-Vaksali ristmikul raudteetammist läbi surutud ning kohe-kohe algab üle Riia tänava kergliiklussilla ehitamine. Foto: Kristjan Teedema

Pea kaks aastat kestev Riia ja Vaksali tänava ristmiku ajakohastamine on jõudnud uude etappi. Ehitajad asuvad raudteetammi linnapoolsele küljele rajama rakiseid kergliiklustee betoonivalu tarvis. Et kõrged autod konstruktsioonidele pihta ei sõidaks, paigaldatakse sõiduradadele ajutised gabariidiväravad, mille alt mahuvad läbi üksnes kuni nelja meetri kõrgused masinad.

Tartu linna teedeteenistuse juht Oleg Lužetski selgitas, et kergliiklussillaalune ava ise tuleb viie meetri kõrgune, aga selle ehituseks kasutatavad rakised on veidi madalamal. Pärast silla valmimist võetakse piiravad väravad maha.

«Praegu on ehitustööd graafikus. Mõne tegevusega läks algul plaanitust kauem, aga see ei nihuta objekti valmimise tähtaega,» ütles Lužetski. Ta tõi näitena uute sidekaablite paigaldamise ja side ümberlülitamise, mis kokku neelas loodetust ligi nädala rohkem aega. «Tegime ümberlülitusi öösel, et internetikatkestus häiriks inimesi võimalikult vähe,» täpsustas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles