Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

2 + 1 asemel tuleb siiski 2 + 2 (4)

Copy
Tuleval aastal algab Kärevere silla juures neljarajalise lõigu ehitus.
Tuleval aastal algab Kärevere silla juures neljarajalise lõigu ehitus. Foto: Margus Ansu

Järgmise aasta riigieelarvega saab maanteeamet 25 miljonit eurot juurde Tartumaal Kärevere–Kardla teelõigu neljarajaliseks ehituse alustamiseks. Lisaks saab 2021. aastal alustada Tartu Riia ringi väljaehitust.

Miks just Kärevere–Kardla teelõik, miks mitte alustada töid hoopis lähemalt Tartu poolt? Maanteeameti Lõuna teehoiu osakonna juhataja Janar Taal selgitas, et algul oli Kärevere-Kardla lõigule plaanis rajada 2 + 1 möödasõiduala, kuid sõiduohutuse ja tehniliste tingimuste tõttu otsustati, et ühe lisaraja ehitamisest ei piisaks.

Tööde käigus on vaja välja vahetada praegune teedealune mullakiht ja asfaltkatte metallvõrk, mis on amortiseerunud ja lagundab asfaltkatet. Seetõttu on mõistlik ehitada täitsa uus 2 + 2 tee, märkis Taal.

Tagasi üles