Uus-Ihastes Pallase puiesteel on viibinud rattaringluse parkla rajamine, kaablid on küll veetud. Läheduses elav Änn Jõgi leiab, et parkla puudumine naabruskonnas kärbib temalt sõidurõõmu, kuna lähimad parklad asuvad kodust 1,6 kilomeetri kaugusel Vana-Ihastes Hipodroomi tänaval ja Kalda teel Annelinna keskuse lähedal, kuhu on üle kahe kilomeetri.,
Uus-Ihastes Pallase puiesteel on viibinud rattaringluse parkla rajamine, kaablid on küll veetud. Läheduses elav Änn Jõgi leiab, et parkla puudumine naabruskonnas kärbib temalt sõidurõõmu, kuna lähimad parklad asuvad kodust 1,6 kilomeetri kaugusel Vana-Ihastes Hipodroomi tänaval ja Kalda teel Annelinna keskuse lähedal, kuhu on üle kahe kilomeetri., Foto: Margus Ansu

Koroonaviirusest tingituna lükkus Tartu rattaringluse laiendamine uute dokkide ja ratastega sügisesse. Rataste tarnija Bewegen on lubanud tellitu Kanadas üle anda 20. septembril, misjärel asub see meritsi Eesti poole teele.

«Meie organiseerime meretranspordi, see võtab aega mõne nädala,» ütles linnaasutuse Tartu Linnatransport juhataja Roman Meeksa. «Oktoobri keskpaigaks on ehk saadetis Tartus ning oktoobri lõpuks on helesinine unistus rattad ja dokid üles panna.»

Meeksa selgitusel lisandub 14 uues parklas kokku 270 dokikohta, rattaid tuleb juurde 45 ja kõik need on elektrirattad.

Plaanid muutusid