ERMi sillaalal asetseval näitusel saab teisipäevast kuni 13. septembrini näha läbi saja aasta Eesti mootorispordi olulisi eksponaate, mis on sinna toodud nende tavapärasest asukohast, Turbas asuvast mootorispordi muuseumist. Näha saab vormeleid, ralliautosid ja tsikleid ning palju muud, mis või kes on jätnud oma olulise jälje Eesti mootorispordi ajalukku. Rally Estonia ajal saavad näitusega tutvuda ka WRC rallil osalejad ning nii saame Eestit näidata tugevate sportlaste ja heade korraldajate kõrval ka hinnatud võidusõidumasinate valmistajana.
28. augustil 1921. aastal peeti noores Eesti Vabariigis esimene auto-motospordi võistlus Tallinn–Rapla–Tallinn. Sellest ajast loetakse kodumaise mootorispordi ajalugu. Näitus ongi pühendatud Eesti mootorispordi peatselt täituvale esimesele sajale aastale. Lisaks suurele harrastajate ja huviliste hulgale oli Eestis arenenud võidusõidutehnika tööstus. Esimene tehas, kus valmistati võidusõidumasinaid, oli Saar & Co, kus enne 1940. aastat ehitati võidusõidumootorrattaid Tempo. NSV Liidu koosseisus laienes võidusõidutehnika tootmine kui Eesti insenerikultuuri väljapaistev osa kiiresti ning tootmisega tegeles hulk ettevõtteid: Tallinna ja Tartu autode remondi katsetehas, väikeettevõte Kavor, ühisettevõtted ESTTEC ja Viro, tehased Vihur ja Teras. Lisaks valmistati väikeses seerias erinevatele aladele mõeldud tehnikat ka teistes ettevõtetes ja mootorispordi klubides.
Eesti võidusõidutehnika tootjatest on suurim Tallinna autode remondi katsetehas (TARK), mille vormelautode toodang ulatus 1331ni, lisaks ehitati umbes 4000 kartautot noortespordile. 1985. aastal tõusis tehas vormelautode tootmisel maailmas teisele kohale, esikohta hoidis Inglise Lola.