Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Selgusid Tartu parimad teenindajad

Copy
Tartu selle aasta parim teenindaja Grete Hovintal (keskel), teise koha saanud Monika Lorvi (vasakul) ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kadri Käesel.
Tartu selle aasta parim teenindaja Grete Hovintal (keskel), teise koha saanud Monika Lorvi (vasakul) ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kadri Käesel. Foto: Tartu linnavalitsus

Tartu loodusmajas aset leidnud finaalvõistlusel kuulutati esmaspäeval aasta parimaks Tartu teenindajaks Grete Hovintal Tele2 Eesti AS-ist. Teise koha sai konkursil Monika Lorvi Swedbank AS-ist ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Kadri Käesel samuti Swedbank AS-ist.

Tartu parim teenindaja 2020 konkursil osales 112 teenindajat, kellest lõppvooru jõudis 93 ja finaali 10 teenindajat. Eelvoorud toimusid 9.-13. märtsini, mil osalejad pidid finaali jõudmiseks lahendama veebikeskkonnas kolm keerukat teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile. Konkursi juurde kuuluv viieliikmeline žürii hindas teenindajate sooritust viie hindamiskriteeriumi alusel, milleks olid tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus ning valis välja 10 tugevaimat kandidaati.

Finaalsündmusel, mis eriolukorra tõttu lükkus viis kuud planeeritust hilisemaks, kohtus üheksa finalisti žüriiga silmast-silma ning lahendas kaamera ees koostöös näitlejast kliendiga keerulist teenindussituatsiooni. 

Žürii esinaise Olga Einasto, Tartu ülikooli raamatukogu teenindusosakonna juhataja sõnul olid kõik finalistid tublid, sõbralikud ja rõõmsameelsed. «Esimese koha võitnud Grete Hovintal on teenindaja, kellel on n-ö rosinake sees. Tundsime, et tegemist on sügava isiksuse ja huvitava inimesega, kellel on väga lahke süda ja kiire mõtlemine. Lahendades finaalis üsna kriitilist situatsiooni, ei kartnud ta eksimust enda peale võtta ja leidis õiged sõnad, et siiralt vabandada. Konkurss näitas, et kliendi mõistmine, siiras soov lahendada tema mure ja hooliv suhtumine on võti, mis avab kliendi südame,» ütles Einasto. 

Konkursi esimese, teise ja kolmanda koha võitjad suunduvad koos Tallinna ja Eesti teiste piirkondade parima teenindaja konkursside võitjatega edasi 19. augustil toimuva konkursi Eesti parim teenindaja 2020 finaali. 

Heateenindus.ee korraldab koostöös Tartu linnavalitsuse ettevõtluse arengu osakonnaga Tartu parima teenindaja konkurssi aastast 2005. 

Tagasi üles