Eestis seninägemata teetöö edeneb silmanähtavalt

Eili Arula
, ajakirjanik
Copy
Kolmapäeva hommikul algas raudteetammi sisse esimese 30-meetrise tunnelkollektori (paremal) paigaldus. Sama päeva õhtuks oli kollektor nihkunud juba veerandi jagu raudteetammi sisse. Võrdluseks: parempoolne kollektor asus enne sama kaugel kui vasakul pool teed asuv katuseta betoontunnel.
Kolmapäeva hommikul algas raudteetammi sisse esimese 30-meetrise tunnelkollektori (paremal) paigaldus. Sama päeva õhtuks oli kollektor nihkunud juba veerandi jagu raudteetammi sisse. Võrdluseks: parempoolne kollektor asus enne sama kaugel kui vasakul pool teed asuv katuseta betoontunnel. Foto: Kristjan Teedema

Riia raudteeviadukti all käib kolmapäevast saadik jalakäijate tunneli lükkamine läbi raudteetammi muldvalli. Kunagi varem pole tunneleid Eestis nii rajatud.

Betoonkollektorit pole Riia raudteeviadukti alla võimalik muul viisil paigaldada, selgitas Tartu linnavalitsuse teedeteenistuse juhataja Oleg Lužetski. Mujal võetakse seesuguste ehituste puhul raudteerööpad töö ajaks lahti. Kuid Riia raudteeviaduktil on neli rööpapaari ning tunnelite ehitus ei tohi segada rongiliiklust, nii tuli kasutusele võtta Itaalia tee-ehitusinseneride tarkus ning asuda tunnelkollektorit muldkehast läbi suruma.

Oktoobriks paigas

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles