Sotsiaalmeediakampaania seob Tartu ja ilmakuulsaid turismiobjekte

Üks kampaania fotodest

FOTO: Tartu linnavalitsus

Tartu alustas Lätis ja Soomes sotsiaalmeediakampaaniat, kõrvutades kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega.

Sihtasutus Tartumaa Turism korraldab juulis turunduskampaania Lätis ja Soomes. Fotosid, mis võrdlevad Tartu linna ja maakonna tuntud objekte välismaiste atraktsioonide ja sihtkohtadega, kuvatakse naaberriikide sotsiaalmeedias kogu juuli.

Mõlemas riigis tehtavate kampaaniate sõnum tuleneb ideest «Kogu maailm Tartus», mille fookuses on maailmatasemel võimalused, mis Tartus avanevad. Omanäolised visuaalid tutvustavad võrdlevate paaridena Tartumaa atraktiivseid turismiobjekte sarnaste näidetega maailma eri paigust, püstitades küsimuse, milleks minna kaugele, kui Tartumaal on kõik juba olemas.

Maailmakuulsate objektide peegeldusega visuaale kuvatakse Facebooki ja Instagrami reklaamidena mõlemas riigis kahele olulisele sihtrühmale: pered ja kultuurituristid vanuses 35–60. Reklaamid viivad visittartu.com turismiportaali, kus huvilised saavad reisiotsuse langetamiseks Tartu linna ja maakonna kohta oma emakeeles lisainfot otsida. 

«Turismiettevõtete käekäik sõltub sellel suvel suuresti siseturismist ja lähinaabrite külastustest, seetõttu on naaberriikide sotsiaalmeedia kampaaniad planeeritud tavapärasest pisut suuremas mahus,» rääkis Tartu linna turundusjuht Helen Kalberg. «Lisaks lähiturgude kampaaniatele kestab juulikuu lõpuni ka siseturule suunatud kampaania Tartumaine koos tarbijamänguga,» täiendas ta.

Lähituru kampaaniate visuaalidega saab tutvuda visittartu.com kodulehel. Kampaaniad töötas välja reklaamiagentuur Artwerk.

Tagasi üles