Tartu paneb enampakkumisele reklaamikandjate maa

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamitulp.
Reklaamitulp. Foto: Margus Ansu

Tartu linnavalitsus annab kirjalikul enampakkumisel üürile 35 maatükki reklaamikandjate paigaldamiseks alghinnaga 200 eurot iga reklaamikandja kohta aastas.

Maa antakse üürile viieks aastaks alates 1. märtsist.

Linna tingimuse järgi peavad paigaldatavad reklaamikandjad olema kujunduslikult kõrgetasemelised, liikluskorralduslikult ja linnaehituslikult sobivad, materjalikasutuselt kvaliteetsed ja tehniliselt teostatavad.

Kasutatavad materjalid peavad olema nüüdisaegsed ja vastupidavad, kergesti puhastatavad ja vandaalikindlad.

Reklaamikandja ei või samal ajal täita muid funktsioone – olla aja- ja temperatuurinäidik, istekoht, prügikast, ajalehe- või muu müügiautomaat. Sellel ei tohi olla elektroonset ekraani ega muutuvat valgustugevust või -värvilahendust.

Aktsepteeritakse seni linnaruumis kasutusel olnud/olevaid või analoogseid reklaamikandjaid (piilarid, vitriinid, stendid, sambad). Reklaamikandjate suurimad lubatavad mõõdud on toodud lisades 1 ja 2.

Üürnik on kohustatud tagama paigaldatud reklaamikandjate ja reklaamikandjatele paigaldatava reklaami korrektse väljanägemise ning reklaamikandja ümbruse korrashoiu.

Linn andis 2004. aastal kümneks aastaks rendile 177 reklaamikandja kohta, kuid JCDecaux Unicom Eesti ütles 35 asukohta hõlmanud leppe üles läinud aasta lõpul.

Linnavalitsuse selgitusel võis põhjuseks olla liiga kõrge hind, ettevõte oli ühe reklaamikandja kohta pakkunud umbes 640 eurot aastas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles