Vaksali tunneli üks järsk trepp asendub tuleval aastal kaldteega

Eili Arula
, ajakirjanik
Copy
Kaldtee rajamiseks on tarvis ka perrooni Tallinna suunas pikendada (sinine osa). Selle täpne pikkus ja plaan selgub pärast projekteerimist. Ehitust alustatakse järgmisel aastal.
Kaldtee rajamiseks on tarvis ka perrooni Tallinna suunas pikendada (sinine osa). Selle täpne pikkus ja plaan selgub pärast projekteerimist. Ehitust alustatakse järgmisel aastal. Foto: Sille Annuk

Aastaid käinud kemplus Tartu raudteejaamas teisele ja kolmandale väljasõidu teele pääsemiseks peaks järgmisel aastal lõppema, sest Eesti Raudtee asus projekteerima teise ja kolmanda väljumistee vahelise perrooni ümberehitust, et reisijad saaksid perroonilt tunnelisse ning tunnelist perroonile kaldteed pidi.

Praegu pääseb vaksalist tunneli kaudu maa alla küll kaldteed mööda, kuid perroonile jõudmiseks tuleb kasutada treppe või loota, et alatasa rikkis tõstuklift sel korral töötab. Pregune perroonilt tunnelisse pääsemise lahendus ei ole ratturitele, lapsevankriga liikujatele ning ratastoolis või käimisraami kasutajatele kõige mugavam, möönis Eesti Raudtee ASi ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.

Sellepärast ongi kavas teha teise perrooni Tallinna-poolse trepi asemele kaldtee. Tunnelist samale perroonile viiv Valga-poolne trepp jääb vanaviisi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles