Skip to footer
Päevatoimetaja:
Emily Lieberg
+372 730 0138
Saada vihje

Vaksali tunneli üks järsk trepp asendub tuleval aastal kaldteega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaldtee rajamiseks on tarvis ka perrooni Tallinna suunas pikendada (sinine osa). Selle täpne pikkus ja plaan selgub pärast projekteerimist. Ehitust alustatakse järgmisel aastal.

Aastaid käinud kemplus Tartu raudteejaamas teisele ja kolmandale väljasõidu teele pääsemiseks peaks järgmisel aastal lõppema, sest Eesti Raudtee asus projekteerima teise ja kolmanda väljumistee vahelise perrooni ümberehitust, et reisijad saaksid perroonilt tunnelisse ning tunnelist perroonile kaldteed pidi.

Praegu pääseb vaksalist tunneli kaudu maa alla küll kaldteed mööda, kuid perroonile jõudmiseks tuleb kasutada treppe või loota, et alatasa rikkis tõstuklift sel korral töötab. Pregune perroonilt tunnelisse pääsemise lahendus ei ole ratturitele, lapsevankriga liikujatele ning ratastoolis või käimisraami kasutajatele kõige mugavam, möönis Eesti Raudtee ASi ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.

Sellepärast ongi kavas teha teise perrooni Tallinna-poolse trepi asemele kaldtee. Tunnelist samale perroonile viiv Valga-poolne trepp jääb vanaviisi.

Kommentaarid
Tagasi üles