Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2020/05/07/13089637t1hebda.jpg)
Aastaid käinud kemplus Tartu raudteejaamas teisele ja kolmandale väljasõidu teele pääsemiseks peaks järgmisel aastal lõppema, sest Eesti Raudtee asus projekteerima teise ja kolmanda väljumistee vahelise perrooni ümberehitust, et reisijad saaksid perroonilt tunnelisse ning tunnelist perroonile kaldteed pidi.
Praegu pääseb vaksalist tunneli kaudu maa alla küll kaldteed mööda, kuid perroonile jõudmiseks tuleb kasutada treppe või loota, et alatasa rikkis tõstuklift sel korral töötab. Pregune perroonilt tunnelisse pääsemise lahendus ei ole ratturitele, lapsevankriga liikujatele ning ratastoolis või käimisraami kasutajatele kõige mugavam, möönis Eesti Raudtee ASi ehitusteenistuse juht Riho Vjatkin.