Inimesed paluvad häirekeskuselt abi kallima mandrile ja hobuse Lätti arstile toimetamises

Kelly Olesk
, ajakirjanik
Copy
Häirekeskuse Lõuna keskuse juhataja asetäitja Heleriid Teder ütles, et eriolukorra ajal on selles töösaalis vastu võetud palju meeldejäävaid kõnesid, nii häid kui halbu.
Häirekeskuse Lõuna keskuse juhataja asetäitja Heleriid Teder ütles, et eriolukorra ajal on selles töösaalis vastu võetud palju meeldejäävaid kõnesid, nii häid kui halbu. Foto: Margus Ansu

Eriolukorra alguses märtsi keskel kahekordistus häirekeskusse tulevate kõnede hulk. Esimene kuu oli väga kiire, kogu Eestis võeti siis ööpäevas tavapärase 2500 kõne asemel vastu ligi 4000 kõnet, ütles häirekeskuse Lõuna keskuse juhataja asetäitja Heleriin Teder.

Väga kuum liin oli ka mõni päev pärast eriolukorra algust avatud häirekeskuse nn koroonatelefon numbriga 1247, millele alguses helistas üle Eesti ligi 3000 inimest ööpäevas. Nüüd tehakse sellele numbrile kolmsada kõnet ööpäevas.

Ja kõnesid on olnud ning on seinast seina, sest ärev aeg tegi inimesed ärevaks ja murelikuks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles