Karantiin paneb inimesi aiatöid ja remonti tegema

Tartu K-Rauta parkimisplats oli esmaspäeval üsna hõre, inimesi oli poodlemas vähe.

FOTO: Kristjan Teedema

Selle nädala alguses tuli toimetuse kirjakasti mitu vihjet ehituspoe K-Rauta uue kampaania kohta, kus poes kohapeal on kaupade tavahinnad 31 protsenti soodsamad. Lugejate arvates on eriolukorras selline inimeste kauplusse meelitamine vastutustundetu.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Poodides on ostjaid tavalisest vähem ja kasutusele on võetud abinõud ohu vältimiseks, väidavad aga ehituskaupluste esindajad.

Eesmärk ei ole rahvast poodi meelitada, vaid jagada kampaania kohta teavet, ütles ASi Kesko Senukai Estonia alla kuuluva K-Rauta turundusjuht Kristina Kovalkova 31-protsendilise kampaania kohta. «K-Rauta e-pood ja jaekauplused ei tegutse sama ettevõttena, mistõttu pole reklaamis ostukoha rõhutamine kuidagi seotud eesmärgiga meelitada inimesi kohale, vaid selgitada, miks ei kehti samad soodustused mõlemas ostukohas,» selgitas ta.

Tagasi üles
Back