Invaabivahendite kett ITAK muudab Tartu kaupluste töökorraldust. Poed on nüüdsest avatud lühendatud ajaga, kell 11–17.
Invaabikaupluste lahtiolekuaeg lüheneb
Teenindussaali jääb üks teenindaja korraga, klientidel palutakse siseneda teenindussaali ühekaupa ning osta korraga terve kuu varu ja võimaluse korral mitte tagastada laenatud esemeid.
Kui võimalik, palutakse mitte laenutada kojukannet eeldavaid esemeid, nagu näiteks hooldusvoodid. Võimaluse korral tasuda poes kaardiga. See vähendab tõenäosust, et teenindaja puutub kokku koroonaviirusega.
ITAKi tegevjuht Indrek Katušin selgitab muudatuse põhjuseid. «Suur osa meie klientuurist kuulub koroonaviiruse riskirühma. Seetõttu anname endast parima, et viia sotsiaalne distantseerumine maksimumini,» rääkis ta.
«Meil on nüüd igas kaupluses korraga tööl vaid üks teenindaja. Kui klient märkab poodi tulles, et teenindussaalis juba on klient sees, siis võimaluse korral palume klientidel oodata ukse taga, kuniks eelmine klient lahkub. Palume klientidelt mõistvat suhtumist: ebamugavate juhiste järgimine on oluline selleks, et nii teie kui kogu Eesti ühiskond sellest kriisist võimalikult väikeste kahjudega välja tuleks,» selgitas ta.
Kui klientidel on võimalus esitada tellimus e-kirjaga või telefoni teel, siis ITAK on valmis võtma vastu ka neid tellimusi ning kuller toob kauba koju esimesel võimalusel. Tellimuse esitamisel e-kirjaga või telefonitsi palutakse klientidel mainida sotsiaalkindlustusameti soodustust juba tellimuse esitamisel.
ITAK muutis kaupluste töökorraldust üle Eesti. Samasugune töökorraldus nagu Tartus rakendub ka Jõhvi, Narva ja Viljandi esindustes. Jõgeva, Põlva, Valga ja Võru kauplused jäävad avatuks vaid teisipäeviti ja kolmapäeviti tavapärastel lahtiolekuaegadel.
ITAK pakub erivajadustega inimestele ja põetajatele eluliselt olulisi abivahendeid, näiteks liikumisega seotud abivahendeid ning hügieenitarbeid, nagu täiskasvanutele mõeldud mähkmed, hügieenikotid või uriinipudelid. ITAK teenindab 10 000 klienti kuus.