Päevatoimetaja:
Jens Raavik
+372 739 0371

Virtuaalreaalsus aitab neuroloogidel laste sotsiaalseid oskusi treenida

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tartu Milli müügijuht Aili Adamson kannab prille ja hoiab oma keha kõvera sellepärast, et näeb, nagu viibiks ta keset suurt rahvahulka – inimesed mööduvad temast liiga lähedalt. Taustal meditsiiniteaduste üliõpilane Christen Kööp, lasteneuroloog Anneli Kolk ja psühholoog Liina Reinart. Margus Ansu
Tartu Milli müügijuht Aili Adamson kannab prille ja hoiab oma keha kõvera sellepärast, et näeb, nagu viibiks ta keset suurt rahvahulka – inimesed mööduvad temast liiga lähedalt. Taustal meditsiiniteaduste üliõpilane Christen Kööp, lasteneuroloog Anneli Kolk ja psühholoog Liina Reinart. Margus Ansu Foto: Margus Ansu

Lastekliiniku neurorehabilitatsiooni kabinet sai tänu Tartu Milli ja Laptopid.ee annetustele virtuaalreaalsuse seadmed, mis aitavad parandada 8- kuni 13-aastaste laste sotsiaalseid oskusi ja maandada ärevust.

astekliiniku neurorehabilitatsiooni kabinet sai tänu Tartu Milli ja Laptopid.ee annetustele virtuaalreaalsuse seadmed, mis aitavad parandada 8- kuni 13-aastaste laste sotsiaalseid oskusi ja maandada ärevust.

Tartu ülikooli kliinikumi lasteneuroloog Anneli Kolk selgitas, et treeningut vajab näiteks traumast või pea­traumast paranev laps, samuti ükskõik millise muu neuroloogilise häire all kannatav laps või insuldi läbipõdenu, epileptik või tahtevastaste liigutustega noor, kes tunneb end tõrjutuna. Tal võib olla raske teistele otse silma vaadata, küsimustele vastata, enda eest seista. Ka võivad ta liigutused ja koordinatsioon olla häiritud ning käeline osavus mitte nii hea, kui on teistel temavanustel.

Tagasi üles