Täna levis sotsiaalmeedias postitus, kus sõidujagamisteenuse Bolt autojuht küsis kliendilt, kas ta on vallaline. Kuna taksojuhi süda ei andnud rahu, kirjutas ta kliendi isiklikule telefoninumbrile, see võib tuua kaasa pahanduse.
Armunäljas taksojuht riskis töökoha kaotamisega (4)
Sõidujagamisteenuse Bolt Eesti tegevjuht Aleksei Kolesnikov ütles, et Bolti juhtidel ning klientidel on võimalik teineteisega ühendust võtta tellimuse vältel ning tund pärast sõidu lõpemist. «See võimalus on jäetud selleks, et klient ja juht saaksid autosse unustatud eseme korral kiirelt lahenduse leida,» selgitas ta.
Kolesnikovi sõnul läbivad kõik Bolti platvormiga liitunud juhid koolituse, kus selgitatakse klienditeenindusega seotud põhimõtteid ning rõhutatakse, et klientidega tohib ühendust võtta vaid sõiduga seotud detailide, näiteks kliendi asukoha täpsustamiseks ja kaotatud esemete tagastamiseks. «Isiklikul eesmärgil on Bolti platvormil keelatud klientidega kontakteeruda. Juht saab range hoiatuse või eemaldatakse platvormilt jäädavalt,» ütles ta.