Tellijale
Gustav võtab sihikule Soome maiasmokad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Werneri kohvikut, Gustavi kondiitriteenust ning restoraniärimees Joel Ostrati brändi tooteid ühendav Mattias Cafe on aasta aastalt kasvanud nii käibe, kasumi, töötajate hulga ja toodangu osas. Mullu valmis Gustavi kaubamärgi all üle 400 tonni küpsetisi, mida on ligi 15 protsenti rohkem kui 2017. aastal. «Eesti inimesed on meid hästi kohelnud,» ütles Mattias Cafe üks omanik ja tegevjuht Siim Liivamägi (pildil). «Gustavi tooted suuremates poekettides, meil on kodumaal ligi 110 müügikohta. Nüüd sooviks ka naabreid meie maitsetega üllatada ehk siis on vaja eksportima hakata.»
Esimese partii Werneri kolme šokolaadi marmorkooke ja meil Sireni nime all tuntud kooke läks Helsingis kaubaks eelmise aasta lõpus. «Eesti ja Soome on lähedased naabrid, aga maitsed on väga erinevad,» märkis Siim Liivamägi. «Näiteks Soome Prismas on magusalett vaid paar meetrit pikk, meie Prismas on koogilett kümmekond meetrit – harjumused on nii erinevad.»