Kuldmuna auhindamisõhtult tuli au ja hiilgust Tartussegi
Oluliselt täiendatud!

SprayPrinteri seinamaaling Turu tänavas Tartus.

FOTO: Raimu Hanson

Turunduskommunikatsiooni tegijate konkursi Kuldmuna auhindamisõhtul reedel Tallinnas Kultuurikatlas selgus, et mõni auhind tuli ka Tartusse.

Auhinnaõhtul jagati välja 38 kuldmuna, 44 hõbemuna, 42 pronksmuna ja 5 erimuna. Lisaks andis Tallinna ülikooli tudengitest moodustatud varižürii välja 43 üllatusmuna.

Kategoorias «Reklaam / välireklaam, erilahendus» sai SprayPrinteri tiim pronksmuna «Kremli ööbikute» lavastust Turu tänaval Tartus ja Linda tänaval Narvas reklaamiva seinamaalingu eest. Maalingud printis robot.

Kategoorias «Digitaalne reklaam / e-kaubanduse lahendus» said Tartu Uue Teatri piletimüügiplatvormi loojad Jaan Naaber, Riho Lill, Toomas Naaber ja Berit Roiland auhinnaks hõbemuna.

Samad tegijad ehk Tartu disainiagentuur Neway pälvis Kuldmuna kategoorias "Digitaalne reklaam / kampaanialeht" Tartu Uue Teatriga tihedasti seotud teatrikeskuse kampaanialehe eest.

Lisaks sai Neway Üllatusmuna kategoorias "Digitaalne reklaam / koduleht" Credit24 võrkpalli meistriliiga veebisaidi eest. Tartus tegutseb ka Nope, mis võitis samas kategoorias Hõbemuna selle eest, et tegi GotoAndPlay kodulehe.

Kategoorias «Reklaam / väike teenusekampaania» pälvisid Villem Valme, Kadri Luik, Kristjan Oden, Marko Mörö Matvei, Andrei Girich ja Janek Murd Tartu kaubamaja kampaania «Sa oled seda oodanud» eest hõbemuna.

Kuldmuna võitis kategoorias "Suhtekorraldus / avaliku sektori kommunikatsioon" tiim, mida juhtis Annely Allik, projekti "100 000 uut doonorit". Kategoorias «Reklaam / trükireklaam» võitsid Rivo Räim, Anti Naulainen, Pille Boiko, Anne Vahermaa ja Juta Kübarsepp Tartu suusamaratoni trükireklaami eest samuti kuldmuna.

Kuldmuna 2019. aasta reklaamiagentuuriks valiti Optimist, suhtekorraldusagentuuriks Dalton, üritusturundusagentuuriks Orangetime Event, digiagentuuriks Age McCann ning disainiagentuuriks AKU. Parima kliendi tiitli sai sel aastal riigikantselei. Anti välja kaks peaauhinda: ühe pälvis Taevas Ogilvy koos oma kliendi tervise arengu instituudiga ja teise Orangetime Event koos Vool Eventsiga, kliendiks Coca-Cola. Elutööpreemia pälvis Linnar Priimägi.

Auhindadele kandideeris tänavu enneolematult palju, 853 võistlustööd. Konkurssi korraldava turundajate liidu tegevjuhi Signe Kõivu sõnul muutis see konkurentsi varasemaga võrreldes veelgi tihedamaks ja kergitas võidutööde taset.

Finaali jõudnud tööde videolingid ja fotod asuvad siin.

Tagasi üles