Järgmise aasta kevadel alustab Eesti Raudtee Tartu külje all Vorbusel ligi kaks aastat vältavaid ehitustöid, mille käigus rajatakse üle Emajõe uus raudteesild ning õgvendatakse raudteetrassi, et reisirongide kiirust oleks võimalik suurendada kuni 135 kilomeetrini tunnis. Trassi ümberehitus tähendab ka seda, et pooled ligi viiekümnest kunagi raudtee äärde rajatud niinimetatud daatšast tuleb lammutada.
Tellijale
Saabuv kevad jääb veerandsajale Vorbuse daatšale viimaseks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui eile pärastlõunal koos fotograafiga kõnealust piirkonda väisasime, ulus käepärastest materjalidest kokku klopsitud putkade vahel tuul ning ühtegi hingelist näha ei olnud. Samas lubavad katustele paigaldatud TV-antennid – mõningatel juhtudel lausa satelliiditaldrikud – oletada, et vähemalt soojemal ajal jagub selliseid inimesi küll, kes oma vabad hetked raudtee ääres veedavad.
Laga maha