Sellise masinaga sai Kaliningradiski käidud, Riiast ja Leningradist rääkimata, kuid väga kihutada temaga ei saanud, kippus läbi raputama, muheles elupõline tehnikamees Endel Napast, kui meenutas legendaarse puubussi ehk Tartu autode remondi katsetehases (TARK) kokku pandud TA-6 roolimist. Kihutamine tähendas TA-6 puhul suuremat kiirust kui 65 kilomeetrit tunnis.
Tellijale
Vanatehnikaklubi äratab aianurgas vaikselt mädanenud puubussi uuele elule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Puubussi uhke juht sai Napast olla kaks aastat poole sajandi eest Nõukogude sõjaväes aega teenides. Nüüd on Napast vana semu juurde tagasi jõudnud, kui taastab kodulinnas Tõrvas masinat, mis teenis pikki aastaid Valga EPTd, jõudis 1990. aastate alguses Tartu näidissohvoosi (hilisem Tartu Agro) ning kingiti nelja aasta eest vanatehnikaklubile Levatek, kuhu kuulub ka Napast. Mullu sügisel leiti, et aeg on küps anda bussile uus hingamine, seda enam, et tänavu 1. septembril tähistab TARK oma 70. sünnipäeva.