:format(webp)/nginx/o/2019/01/16/11719664t1h000a.jpg)
Sõitsin linnas. Lumesadu. Kummid tühjad. Tööd ei leidnud kusagilt. Ennäe! Tulukene vilgub, drive-in kutsub viimati. Pööran sisse, sosistan mikrofoni, lahkelt aken avaneb. Tüdruk annab leiba, sooja leiba – mõtelge.
Sõitsin linnas. Lumesadu. Kummid tühjad. Tööd ei leidnud kusagilt. Ennäe! Tulukene vilgub, drive-in kutsub viimati. Pööran sisse, sosistan mikrofoni, lahkelt aken avaneb. Tüdruk annab leiba, sooja leiba – mõtelge.
Umbes sellised võiksid olla Juhan Liivi luuleread, kui ta elaks tänapäeval ja peaks reklaamikirjutajana looma teksti aktsiaseltsi Eesti Leivatööstus Tartus Ringteel asuvale uuele esinduspoele, mis pakub muu hulgas klientidele võimalust autoga juurde sõita ja aknaluugi kaudu värsket leiba osta. Nagu mõnes tuntud kiirtoidukohas.