Kanal 2 oli eelmisel aastal Eesti vaadatuim kommertskanal

«Hommik!»

FOTO: Kanal 2

Eesti televaatajad veetsid 2018. aastal kokku kommertskanalite võrdluses enim aega Kanal 2 vaadates. Muutumatut vaatajate usaldust Kanal 2 vastu kinnitab tõsiasi, et TNS Emori tehtud teleauditooriumi mõõdikuuringu kohaselt veedeti 11,25 protsenti kogu telekavaatamise ajast just Kanal 2 seltsis.

Eesti televaataja võttis ühtmoodi hästi vastu nii vanad lemmikud kui ka uued tulijad. Sügisel oma 25 aasta juubelit tähistanud Eesti vanim eratelekanal Kanal 2 tõi juubelihooajal ekraanile rekordarvu uusi saateid, pakkudes nii puhast meelelahutust kui ka mõtlemapanevaid reportaaže Eesti elust selle ilus ja valus. Endiselt naelutasid vaataja teleri ette kodumaised menusarjad «Naabriplika» ja «Pilvede all». Viimane jõudis mullu juba 250. osani.

Meelelahutuse kõrval jätkas Kanal 2 ka möödunud aastal ühiskondlikult tundlike teemade kajastamist saadetega «Kodutunne» ja «Roaldi nädal». Vaatajate lugupidamist kinnitas ka Eesti meelelahutusauhindadel välja antud aasta meessaatejuhi tiitel, mis läks «Roaldi nädala» saatejuhile Roald Johannsonile.

Augustis andis Kanal 2 hommikuprogramm «Hommik!» kavale uue hingamise ning saavutas juba esimestel nädalatel televaatajate seas suure populaarsuse, tuues igal argihommikul suurema osa televaatajatest just Kanal 2 lainele.

Ka alanud uut aastat alustab Kanal 2 uuendustega. 28. jaanuaril saab alguse otsesaade «Õhtu!», mida juhivad hommikuprogrammis vaatajate südame võitnud Robert Rool, Piret Laos ja Jüri Butšakov. 

Kanal 2 kevadprogramm tuleb samuti mitmekülgne. Märtsis naasevad ekraanile uute hooaegadega televaatajate lemmikud «Naabriplika», «Kodutunne», «Tuuli aasta …», «Pilvede all» ja mitmed teised.

Julged katsetused uute saadete ning formaatide eetrisse toomiseks jätkuvad ka edaspidi.

Kanal 2 omanik on aktsiaselts Eesti Meedia, mis annab välja ka Tartu Postimeest.

Tagasi üles