Teiseks on välkpood võimalus ainult e-kaubandusega tegelevale ettevõttele soodsalt katsetada müügipunkti võimalikkust, sest välkpoe pidamise kulutused on märkimisväärselt väiksemad kui püsiva müügipunkti omad.
Pole vahet, kui hoogsalt kolib ostlemine veebi, alati jääb alles nõudlus tavapoodide järele. Isegi kui välktarne ehk kauba kojuvedu samal päeval on veebikaupmeestele sageli juba norm, on tavapoel siiski üks eelis e-poe ees – nimetagem seda välktarne analoogia põhjal hetketarneks. Ehk kaup kohe kaasa.
Kaubandusanalüüsi firma Retail Dive korraldatud kliendiuuringu järgi märkisid küsitletutest peaaegu pooled, et eelistavad tavapoodi e-poele ainuüksi sellepärast, et ei viitsi oodata, kuni ostetud kaup (olgu või sama päeva sees) saabub.
Nemad eelistavad kohe kauba kätte saada. Veelgi enam, 62 protsenti küsitletud klientidest märkis, et neile meeldib poodi minna ja kaupu katsuda palju enam kui kodus diivanil neid tellida.
Statistika kinnitab ka seda, et 78 protsenti ostjaid vaatab toodet e-poest, kuid ostma läheb ikka tavapoodi, kus saab kaupa näha ja katsuda. Need arvud on piisav argument, et ka veebipoodnikud oma e-äri välkpoes mõneks ajaks materialiseeriks ja kohtuks klientidega silmast silma.
Ideaalne aeg välkpoed püsti panna on pühad, kui otsitakse kingitusi. Jõulude ajal võib kliendile lisaks ostlemisele pakkuda ka midagi erilist, näiteks glögi piparkookidega või leida mõni muu enda brändile sobilik turundusnipp. Kuna mina esindan tarkvarafirmat, kes loob veebipõhiseid kassasüsteeme, pole minu poolt vaadates ägeda välkpoe avamiseks mitte ühtegi tehnilist takistust – meie kassatarkvara on kohaldatav igasse olukorda.