![Tartu Tamme kooli põhikooliklasside matemaatikaőpetaja Tauri Viil ei pea ruutvõrrandi õppimist mõttetuks, kuna see selgitab võrrandi olemuse valemis õpilasele ära.](http://f11.pmo.ee/rKb3ac152nUc4QdlJLuYjrb1FKo=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2018/10/09/11484274t1h4e12.jpg)
Hariduses, sealhulgas ka koolimatemaatikas on tähtis küsimus, kas õppida pähe või õppida mõtlema. Stanfordi ülikooli humanitaarteaduste ja tehnoloogiate uurimisinstituudi direktor dotsent Keith Devlin märkis eelmisel nädalal Tartu Postimehe veergudel, et traditsiooniline koolimatemaatika on ajale jalgu jäänud. Selgus, et Devlinile on Eesti haridussüsteemis tegutsevate inimeste seas kaasamõtlejaid, aga on ka neid, kes tema ideedega ei nõustu.