Hariduses, sealhulgas ka koolimatemaatikas on tähtis küsimus, kas õppida pähe või õppida mõtlema. Stanfordi ülikooli humanitaarteaduste ja tehnoloogiate uurimisinstituudi direktor dotsent Keith Devlin märkis eelmisel nädalal Tartu Postimehe veergudel, et traditsiooniline koolimatemaatika on ajale jalgu jäänud. Selgus, et Devlinile on Eesti haridussüsteemis tegutsevate inimeste seas kaasamõtlejaid, aga on ka neid, kes tema ideedega ei nõustu.
Tellijale
Stanfordi matemaatiku ideed leiavad Tartus kiitust ja laitust (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tauri Viil, Tartu Tamme kooli põhikooliklasside matemaatikaõpetaja