/nginx/o/2018/10/02/11463824t1h3a8e.jpg)
Maineka Stanfordi ülikooli humanitaarteaduste ja tehnoloogiate uurimisinstituudi direktor dotsent Keith Devlin on veendunud, et pärast arvutite jõudmist masskasutusse on traditsiooniline koolimatemaatika päev-päevalt üha rohkem ajale jalgu jäänud.
Maineka Stanfordi ülikooli humanitaarteaduste ja tehnoloogiate uurimisinstituudi direktor dotsent Keith Devlin on veendunud, et pärast arvutite jõudmist masskasutusse on traditsiooniline koolimatemaatika päev-päevalt üha rohkem ajale jalgu jäänud.
Devlin külastas paar nädalat tagasi Tartut, et osaleda seminaril, mis kandis küsivat pealkirja «Millist matemaatikat inimesed 21. sajandil päriselt vajavad ja kuidas me seda neile õpetame?». Ühtlasi rääkis ta Tartu Postimehele, mida tema arvates üle maailma üldhariduskoolide matemaatikatundides valesti tehakse.