Stanfordi matemaatik: aeg on lõpetada koolis paberil arvutamine (19)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Keith Devlini südameasjaks on panna matemaatikaõpetajad oma valdkonda uue nurga alt nägema. Sel põhjusel esines ta hiljuti ka Tartus.
Keith Devlini südameasjaks on panna matemaatikaõpetajad oma valdkonda uue nurga alt nägema. Sel põhjusel esines ta hiljuti ka Tartus. Foto: Sille Annuk

Maineka Stanfordi ülikooli humanitaarteaduste ja tehnoloogiate uurimisinstituudi direktor dotsent Keith Devlin on veendunud, et pärast arvutite jõudmist masskasutusse on traditsiooniline koolimatemaatika päev-päevalt üha rohkem ajale jalgu jäänud.

Devlin külastas paar nädalat tagasi Tartut, et osaleda seminaril, mis kandis küsivat pealkirja «Millist matemaatikat inimesed 21. sajandil päriselt vajavad ja kuidas me seda neile õpetame?». Ühtlasi rääkis ta Tartu Postimehele, mida tema arvates üle maailma üldhariduskoolide matemaatikatundides valesti tehakse.

Keith Devlin, olete olnud matemaatika õpetamise enim levinud viiside suhtes kriitiline. Palun põhjendage täpsemalt, miks.

Tagasi üles