Vaidluses tarbijakaitseameti ja nüüd Elisaga liitunud telekommunikatsiooniettevõtte Starman vahel jõudis 13. septembril Euroopa Kohtu seisukohale, et selline olukord, kui kaupleja pakutud lühinumbrile helistamise eest tuleb lepingu sõlminud tarbijal maksta põhitariifist kõrgemat hinda, on õigusvastane.
Tellijale
Lühinumbri kallima hinna peab tasuma kaupleja, mitte klient
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kohus on seisukohal, et ka kliendi teavitamine, et eritariifsele numbrile lisaks on võimalus helistada ka tavahinnaga numbrile, ei võimalda panna lepingulisele kliendile kohustust maksta kallimat hinda ega ka asjaolu, et tarbija helistab kallima hinnaga lühinumbrile vabal tahtel.