Kunstitudengid jäljendasid silmapaistvat naiskunstnikku

Greete Palgi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õppejõu Sirje Peterseni sõnul kujutab õigete värvitoonide kokkusega­mine koopiamaalimises omaette kunsti. 
Õppejõu Sirje Peterseni sõnul kujutab õigete värvitoonide kokkusega­mine koopiamaalimises omaette kunsti. Foto: Sirje Petersen

Homme kell 17 avatakse Tartu kõrgema kunstikooli Pallas galerii Noorus teise korruse projektiruumis Eesti esimesele naiskunstnikule pühendatud maalikoopiate näitus «Hommage Julie Hagen-Schwarzile».

Julie Hagen-Schwarz oli 19. sajandi silmapaistvaim Eesti naiskunstnik, kes saavutas nii akadeemilise tunnustuse kui ka edu kohalikus kunstimaailmas. Hagen-Schwarz elas ja õppis Saksamaal ja Itaalias, reisis Siberis ja Lääne-Euroopas. Oma elu lõpuni maalis ja elas ta siiski Tartus.

Pallase maaliosakonna dotsent Sirje Petersen rääkis, et kuigi sääraselt, nagu maalis Hagen-Schwarz, ei maalita tänapäeval peaaegu üldse, on oluline anda õppuritele võimalikult mitmekülgne oskuste pagas edaspidiseks. «Säärast tehnikat, kus maalitakse väga palju värvikihte üksteise peale, eraldades neid lakikihtidega, ei kasutata peaaegu üldse,» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles